Viser opslag med etiketten Shopping. Sales. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Shopping. Sales. Vis alle opslag

torsdag den 26. juli 2012

Finally it's mine!

After a long time and a lot of research I finally got the bag. Actually I wasn't sure about the size as I was afraid that it will be too small for my camera to fit in it, but it is okay. I actually have room for my Iphone and wallet as well so it couldn't be better. It was really hard to find any information on it, I even wrote the girl who has designed it and she did not answer me, so I took the chance and ordered from the internet. And I was really glad when I saw it. I think it is a nice little camera bag and it's still fashionable and nice to wear instead of those nylon bag you can buy. What do you think? Do you also have a more nice and fancy bag for your camera than just the normal ones the sell the camera shops?

Efter en lang jagt efter informationer på denne taske, og søgen efter hvor den kunne købes, fandt jeg den. Faktisk var jeg slet ikke sikker på at mit kamera kunne passe og at størrelsen var helt forkert, men det er okay. Jeg har både plads til min Iphone og pung foruden kammeraet så det kunne jo ikke være bedre. Dog var det utroligt svært for mig at finde informationer og mål af tasken, jeg skrev endda til pigen der har designet den, men det var uden held, så jeg tog chancen og det er jeg glad for. Jeg synes det er en fin og fancy lille kamera  taske og fordi den netop også er lidt fancy, gør det det meget sjovere at slæbe rundt på - for man har faktisk meget mere lyst til det, end den klodsede nylon taske jeg har købt samme sted som kammeraet. Hvad synes du? Hvad opbevare du dit kamera i? Har du fundet et alternativ til nylon boksen?


onsdag den 27. juni 2012

New in: Pilgrim Ring



I'm so lucky! I've been blessed with the freedom to choose one piece of jewellery  - I picked a ring.
In the same time I also bought a present to a friend of mine who soon will finish her bachelor (3 years at university) and because I just love that same collection whereas my ring is from, I choose to give her a bracelet from the same collection. It's elegant, glittery and feminine all in the same time - and I just couldn't stand for it. I also bought her a similar ring that matches the bracelet so that she have a set. What do you think? Would you be happy for such a present?

Jeg er så heldig! Jeg har mødt en rigtig sød fyr, som gav mig lov til at vælge et smykke i Pilgrim (hvor jeg godt kan anbefale at tage hen lige nu. De har et meget stort udvalg hvor der er halv pris). Jeg valgte en fiks lille fingerring. Samtidigt fik jeg købt et armbånd til min veninde der snart bliver bachelor. Jeg købte armbåndet fra samme kollektion, da jeg simpelthen synes det var det pæneste i hele butikken - og jeg synes selv, at man skal købe gaver man også selv kan lide. Hun får selvfølgelig også en matchende ring til.
Hvad synes du om gaven? Ville du blive glad for at modtage sådan et sæt?



fredag den 1. juni 2012

Urbanears


Jeg skal bruge nye headphones til min Iphone, og er faldet over mærket Urbanears. Jeg har virkelig ledt længe efter nogle der både har mikrofon i sig, så man kan tale i telefonen imens, men hvor man også kan skrue både op og ned - og bedre endnu, skifte sange! Alt dette lader det til at Urbanears kan, og der er endnu en fed feature! Jeg kan dele musikken med en anden, så de kan sætte deres headsæt til mit, og så hører vi samme musik. Det er da genialt! Nu er spørgsmålet bare hvilken model jeg skal have hjem - for farven skal helt sikkert være den de kalder "Sage" - de har utrolig mange flotte farver at vælge imellem, men denne her er klart en favorit.

I needed and still need a new pair of headphones to my Iphone and what did I found, Urbanears. I had really been hunting a perfect pair for long and it seems like I've now found the pair. Not only is there a microphone so that you can answer calls, but you can also change the volume and switch music, but nevertheless you can share the music with another. The other, whom you wish to share your music with, can plug in his/her headphone to yours and violà; both of you are hearing the same music. I still don't know which model I should buy but I'm sure which color, it is going to be the color called "Sage". The have many great colors to choose from, but I just fell in love with this dark minty green color.



mandag den 14. maj 2012

New In: Palliet Skirt and Leather Shorts

Jeg var tager på secondhand bazaaen for at sælge, men kom dog også selv hjem med noget nyt. Det blev en nederdel fra Vero Moda og immiterede læder shorts fra Top Shop. Hvad synes du?

I've once again ben on the secondhand bazaar to sell but I ended up buying some new things as well. A palliet skirt fra Vero Moda and faux leather shorts from Top Shop. What do you think?

lørdag den 12. maj 2012

New Ear-wings

Jeg var til Julie Sandlau lagersalg og der var rigtig mange fine smykker. Jeg havde selvfølgelig svært ved at begrænse mig og var hovedsageligt kun kommet for at se om de havde deres møllehjul i guld. Det havde de ikke. Istedet fandt jeg disse øreringe fra deres swan collection. Jeg er allerede super glad for dem. De kan både bruges til hverdage men også dresses op. Øreringene er lige efter min smag og stil. Hvad synes du om dem og hvordan vil du style dem?

Few days ago I was attending the Julie Sandlau Outlet. I went mainly to look for a specific pair of golden earrings but they didn't had them. Instead I fell in love with this pair of earrings in the shape of two wings, from the swan collection. They fit perfect to my taste and style - so it was just a perfect purchase for me. What do you think? Do you like them? And how would you style them?

fredag den 4. maj 2012

New In: Petrizia Pepe Clutch

Min nye lækre læder clutch eller kæmpe pung, ved ikke helt hvordan jeg skal betegne den, fra Petrizia Pepe.
Jeg købte den jeg var i Rom og har brugt den hver dag lige siden. Synes den lysegrå er helt perfekt til at sommerens smukke pastelfarver - så er sikker på den nok skal hitte.

My new clutch, or you might call it a huge wallet, from Petrizia Pepe. I bought it when I was in Rome in the easter and I have used it ever since. I think the colour will fit perfectly to all the lovely pastels colours in the summer. I'm sure of that it'll be a success.

fredag den 27. april 2012

New In: Chanel, YSL & OPI

Selvom jeg burde have siddet hele dagen og arbejdet på min eksamen som jeg træk idag, en skriftlig på 10 dage, så endte jeg på en eller anden måde alligevel med at storme ud af døren, vind i håret og pungen i hånden med retning imod butikker. Jeg synes selv det var nogle fund til prisen, der var nemlig tilbud på næsten det hele. I matas købte jeg "RapiDry TopCoat" fra OPI der hærder din neglelak så du ikke laver mærker i den - den perfekte løsning til den utålmodige, nemlig mig! Læbestiften fra Chanel "Aqualumière - sheer colour lipshine" i farven "73 Stresa". Farven skulle udgå og derfor var den sat ned med -50%, så det var alletiders. Mascaren var et must have, jeg manglede en ny, og er blevet rigtig glad for YSL's som giver utrolig lange og slanke vipper. Bruger man en "vippe bukker" holder den også rigtig godt på formerne. Kan varmt anbefale den.

Even that I should' e ben home studying for exam the hole day, I saw my self on the move with the purse in my hand and the wind in my hair heading for the shops. I bought a lipstick from Chanel "Aqualumière - sheer colour lipshine" in the colour "73 Stresa". It was with a -50% discount so I couldn't be happier - but I could! I also found this "RapiDry TopCoat" from OPI with a -25% discount. So all in all it was a perfect shopping experience today. The mascara was full price, and was a must have since the old one is done. I love this mascara from YSL because it makes the cils look really long and curvy. So absolutely perfect!

torsdag den 26. april 2012

New In: Elisabetta Franchi Skirt

Jeg købte denne fine nederdel da jeg var i Rom. Den er elegant og romantisk med blonderne, og hvad endnu bedre er, at den er højtaljet - så den fremhæver end kvindelige figur og giver længere ben.
Nu vil jeg hoppe ind og se filmen "To Rome with Love" - Jeg håber den er god. Hav en rigtig dejlig aften.

I bought this lovely skirt in Rome. It's very elegant and romantic with it laces. I like that it has a high waist because makes my legs look longer, and then it's just feminin when your figure is in focus.
I'll move on, watching the movie "To Rome with Love" - I hope it's good. Have a lovely evening.



tirsdag den 3. april 2012

Hot or Not?

Idag tog jeg på shoppetur og fandt disse kilehæle, spørgsmålet er om de er lidt for sukker søde eller om de bare er lige i øjet, hvad synes du?

Imorgen poster jeg alle de skønne ting jeg købte.

Today I went shopping and found these wedges. The question to you guys is are they too cute or are they spot on for the summer?

Tomorrow I will post all the beautiful things a bought today <3

torsdag den 15. marts 2012

New in: Wood Wood, COS & Julie Bach

Hele tre ting er det blevet til i denne omgang. Jeg har fået den langt om længe ønsket armbånd fra Julie Bach i den helt rigtige farve, nemlig pink. Det ligner et lille hindbær på et læderrem, og synes det er noget så fint. Hos Wood Wood fandt jeg en oversized sweater som jeg bare måtte eje, den er perfekt! Også til foråret istedet for en jakke, eller måske til køligere sommerdage/aftner. Til sidst, men ikke mindst, har jeg købt en fin strik bluse hos COS. Synes farven var et must, og med de fine puf-skuldre og det flotte strik-mønster, så måtte den altså bare med hjem. 

This time I ended up buying three things.I finally got the long wanted bracelet from the new Danish designer Julie Bach, and it's the perfect colour, pink. It looks like a little raspberry. At the designer; Wood Wood, I found an oversized sweater that I just had to own, it's perfect! Also in the pring insted of a jacket. At last but not least, I've bought a fine knit blouse/sweater at COS. I think this colour is a must this season and with the fine puff-shoulder and the beautiful knit pattern, then it was just a must for me to bring it home.


mandag den 20. februar 2012

New In: Bracelets

Da jeg kom hjem den anden dag lå der en pakke på bordet til mig. Det var et guld armbånd jeg havde købt over e-bay og jeg havde sådan glædes mig til at det ville komme. Faktisk er jeg så glad for mit nye armbånd, at der sjældent er en dag hvor jeg ikke har den på. 
 I forgårs fik jeg endnu et nyt armbånd. Så nu kan jeg sige, at jeg er en heldig indehaver af et blåt læderrems armbånd af Julie Bach. Armbåndet er fra 1+1 textil, Århus. 

When I came home the other day a packed was waiting for me on the table. I've bought a golden bracelet on e-bay and I've been looking forward to receive it. Actually I like my new bracelet so much that there rarely is a day were I don't wear it. The day before yesterday I received another bracelet. So now I can say that I'm lucky to own a blue Julie Bach leather bracelet. The bracelet is from 1+1 textil, Aarhus. 


Nicely raped from E-bay, can it get any better?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...