onsdag den 27. juni 2012

New in: Pilgrim Ring



I'm so lucky! I've been blessed with the freedom to choose one piece of jewellery  - I picked a ring.
In the same time I also bought a present to a friend of mine who soon will finish her bachelor (3 years at university) and because I just love that same collection whereas my ring is from, I choose to give her a bracelet from the same collection. It's elegant, glittery and feminine all in the same time - and I just couldn't stand for it. I also bought her a similar ring that matches the bracelet so that she have a set. What do you think? Would you be happy for such a present?

Jeg er så heldig! Jeg har mødt en rigtig sød fyr, som gav mig lov til at vælge et smykke i Pilgrim (hvor jeg godt kan anbefale at tage hen lige nu. De har et meget stort udvalg hvor der er halv pris). Jeg valgte en fiks lille fingerring. Samtidigt fik jeg købt et armbånd til min veninde der snart bliver bachelor. Jeg købte armbåndet fra samme kollektion, da jeg simpelthen synes det var det pæneste i hele butikken - og jeg synes selv, at man skal købe gaver man også selv kan lide. Hun får selvfølgelig også en matchende ring til.
Hvad synes du om gaven? Ville du blive glad for at modtage sådan et sæt?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...