Viser opslag med etiketten Stories from my life. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Stories from my life. Vis alle opslag
søndag den 22. juli 2012
Portofino
Some pictures from when I was at Portofino. The name of the place actually comes from the dolphins as they once, and might still do but nevertheless I did not see any that day, came to the port and was friendly and showed of. It was (maybe it is still) not rare to see a dolphin at that spot as the cost in that specific place is really nice for dolphins. Tomorrow I'll go to Milan so stay tuned for more!
Lidt billeder fra da jeg var i Portofino. Navnet stammer faktisk fra, at engang, og måske er det stadig gældende men jeg så dog ikke nogen delfiner den dag, at delfinerne søgte ind til den specifikke kyst da placering, bunden og formen af havbunden, var især egnet og vellidt af delfiner. Deraf fik denne lille by sit navn. I morgen vil jeg have retning mod Milano så stay tuned for more!
tirsdag den 17. juli 2012
Beach: Camoglie, Italy
Yesterday I went on the beach at Camoglie in Italy. The waves was huge and at the end they were so big that it was not even safe to go out in the water. But lucky enough, I like the sun and the view more than I like to go bathing even though the water was nice and warm.
Igår var jeg på stranden i Camoglie, Italien. Bølgerne var enorme, endda så store, at de til sidst fraråede en at bade. Heldigt nok, så nyder jeg også mere udsigten og solen end jeg nyder at gå ud i vandet. Jeg er mere en der kan lige at soppe lidt og gå en tur i strandkanten end jeg er en vandhund. Vandet var dog rigtig lækker og varmt at bade i, faktisk var det ret lækkert.
torsdag den 12. juli 2012
My Town: Aarhus
Here are some pictures I took shortly before I left home to go to Italy.The pictures are takes in the tower of he town hall.
Her er lidt billeder som jeg tog kort før jeg vendte næsten mod det varme Italien. Billederne er taget fra rådhusets klokketårn i Århus.
Her er lidt billeder som jeg tog kort før jeg vendte næsten mod det varme Italien. Billederne er taget fra rådhusets klokketårn i Århus.
tirsdag den 10. juli 2012
Genova: Part One
Here are some pictures from the two first day in Genoa (Genova).
Are you on vacation or planing to go soon? Where are you going?
Her er der lidt billeder fra de to første dage i Genova.
Er du på ferie eller skal du snart afsted? Og hvor skal du hen?
Are you on vacation or planing to go soon? Where are you going?
Her er der lidt billeder fra de to første dage i Genova.
Er du på ferie eller skal du snart afsted? Og hvor skal du hen?
søndag den 1. juli 2012
I can have my cake and eat it too
.... if I take two pieces?
Just a quick post from yesterday cake-date with my girls. It's a carrot cake with vanilla icing on top. I assure you that it tasted as good as it looks!
Lige et hurtigt post af gårsdagens kage-date med tøserne. Det er min veninde der har lavet en gulerodskage med vanilje icing oven på. Den smagte lige så godt som den ser ud!
Just a quick post from yesterday cake-date with my girls. It's a carrot cake with vanilla icing on top. I assure you that it tasted as good as it looks!
Lige et hurtigt post af gårsdagens kage-date med tøserne. Det er min veninde der har lavet en gulerodskage med vanilje icing oven på. Den smagte lige så godt som den ser ud!
mandag den 11. juni 2012
A gift
For noget tid siden forærede en rigtig god veninde mig disse skønne to roser, øreringe. Det var en helt fantastisk gave og jeg blev så glad. Faktisk tror jeg, at jeg er ved at blive lidt afhængig af øreringe. Jeg føler mig nærmest nøgen hvis jeg kommer ud af døren uden nogen. Har du nogen afhængighed af samme art? Eller oplevet noget lignende?
While ago a very dear friend bought me theese lovely rose earrings and it was just a wonderful gift. Actually I think I'm getting a bit addicted of earrings I almost feel naked when I'm not wearing any.
Do you have any addiction?
tirsdag den 5. juni 2012
New In: Pernille Corydon earrings
Igår modtog jeg disse fine fine øreringe af Pernille Corydon som jeg vandt i en konkurrence af Accessorylab.dk Hvor er jeg bare utrolig heldig og glad ny ejer af disse øreringe. Jeg synes de er helt specielle og unikke når de kommer på, måske jeg endda vil sige de giver et twist af et futuristisk look, helt fantastiske er det hvertfald. Mange tak!
This is the pair of earrings I won in a conpetition sponsered by Accessorylab.dk. I recived then yesterday and I love them. They are unic and special in their own way, actually I think they ad a twist of a futuristic look to your style. Thank you so much for the earrings - I've ben wearing them ever since I recived them.
Etiketter:
Fashion,
jewellery,
New In,
Stories from my life,
Webshops
torsdag den 19. april 2012
Trastevere, Rome.
Stedet "Cioccolata e vino" finder man i området Trastevere i Rom. Baren har deres helt eget koncept og deres shots er frække og unikke samtidig med at de eksploderer i munden på dig.
Det var ikke første gang jeg besøgte stedet, men da den første gang altid er ganske særlig, vil jeg fortælle jer om netop den oplevelse. Jeg kommer ind af døren i selskab med to veninder. Vi bliver mødt af en middelaldrelig herre med krøllet hår. Vi siger, vi kunne godt tænke os 3 shots af navnet "69" (indeholder: Zabaione og chokolade likør). Han spørger med et skævt smil og et blink i øjet "Er det her jeres første gang?", vi smiler og siger "ja". Han forklare hvordan vi skal sluge dette shot hvor koppen består af tykt mørk chokolade fyldt med lækker likør belagt med en flødeskums-sky med drys på.
Idet han sprøjter flødeskummet på spørger han "Er du bange for størrelsen eller må den gerne være stor?", det er lige før han ikke selv kan holde masken.
Kunsten består i at sluge hele shotset. Du indtager den altså fra bunden, kigger op mod loftet og åbner gabet Du lukker munden, har højst sandsynlig flødeskum ud over det hele, og pludselig kan koppen ikke holde mere og brister - ud eksploderer likøren inde i munden på dig, og flyder ud og berører alle smagsløgende, imens du ikke kan lade være med at smile i hele ansigtet over oplevelsen og smagen ved netop at få sådan et shot. Jeg kan kun anbefale at prøve det.
~ * ~
The place "Cioccolata e vino" is to be found in the Trastevere district of Rome. The bar has its own concept and their shots are a bit "dirty" and unique while they'll explode in your mouth.
It was not the first time I visited the place, but since the first time is always very special, I will tell you that exactly experience. I came through the door in company with two friends. We are greeted by a middelaldrelig gentleman with curly hair. We said we would like 3 shots of the name "69"(contains: zabaione and chocolate liqueur). He asked with a wry smile and a twinkle in his eye, "Is this your first time?", We smiled and said "yes." He explained how to swallow this shot where the cup is made of thick dark chocolate filled with delicious liqueur coated with a cloude of whipped cream with sprinkles on. As he spraid whipped cream on, he asked, "Are you afraid of the size?" Even he couldn't hardly keep a straight face.
The trick is to swallow the whole shots. You have to consume it from the bottom, looking up toward the ceiling and open your mouth wide up. You shut your mouth, you pobably have whipped cream all over your face, and suddenly the cup can't hold more and breaks - the liqueur will explode in your mout, and out flows the liqueure and touches all your taste buds, while you can not help but smiling after the experience and taste of such a shot. I can only recommend it.
Det var ikke første gang jeg besøgte stedet, men da den første gang altid er ganske særlig, vil jeg fortælle jer om netop den oplevelse. Jeg kommer ind af døren i selskab med to veninder. Vi bliver mødt af en middelaldrelig herre med krøllet hår. Vi siger, vi kunne godt tænke os 3 shots af navnet "69" (indeholder: Zabaione og chokolade likør). Han spørger med et skævt smil og et blink i øjet "Er det her jeres første gang?", vi smiler og siger "ja". Han forklare hvordan vi skal sluge dette shot hvor koppen består af tykt mørk chokolade fyldt med lækker likør belagt med en flødeskums-sky med drys på.
Idet han sprøjter flødeskummet på spørger han "Er du bange for størrelsen eller må den gerne være stor?", det er lige før han ikke selv kan holde masken.
Kunsten består i at sluge hele shotset. Du indtager den altså fra bunden, kigger op mod loftet og åbner gabet Du lukker munden, har højst sandsynlig flødeskum ud over det hele, og pludselig kan koppen ikke holde mere og brister - ud eksploderer likøren inde i munden på dig, og flyder ud og berører alle smagsløgende, imens du ikke kan lade være med at smile i hele ansigtet over oplevelsen og smagen ved netop at få sådan et shot. Jeg kan kun anbefale at prøve det.
~ * ~
The place "Cioccolata e vino" is to be found in the Trastevere district of Rome. The bar has its own concept and their shots are a bit "dirty" and unique while they'll explode in your mouth.
It was not the first time I visited the place, but since the first time is always very special, I will tell you that exactly experience. I came through the door in company with two friends. We are greeted by a middelaldrelig gentleman with curly hair. We said we would like 3 shots of the name "69"(contains: zabaione and chocolate liqueur). He asked with a wry smile and a twinkle in his eye, "Is this your first time?", We smiled and said "yes." He explained how to swallow this shot where the cup is made of thick dark chocolate filled with delicious liqueur coated with a cloude of whipped cream with sprinkles on. As he spraid whipped cream on, he asked, "Are you afraid of the size?" Even he couldn't hardly keep a straight face.
The trick is to swallow the whole shots. You have to consume it from the bottom, looking up toward the ceiling and open your mouth wide up. You shut your mouth, you pobably have whipped cream all over your face, and suddenly the cup can't hold more and breaks - the liqueur will explode in your mout, and out flows the liqueure and touches all your taste buds, while you can not help but smiling after the experience and taste of such a shot. I can only recommend it.
Da jeg desværre ikke havde fået kameraet med den aften, er billederne er lånt fra stedets hjemmeside.
onsdag den 18. april 2012
Discovered My True Body-shape
Nej nej nej, kender I det? Man forelsker sig i en kjole på nettet, man bestiller den hjem med tanken om, at den kun kan side på en som smør (et udtryk jeg bruger, når tøj sidder helt perfekt og lækkert). Så kommer den hjem, og hvad opdager du? Du ligner en stor deform pakke magarine. Suk.
Konklusion: Jeg skal ikke bare begynde at løbe oftere, jeg skal også starte på at svømme!
Og måske skifte min nuværende morgenmad ud med frugt!
Jeg bliver jo nød til at blive bikini-klar alligevel, så hvorfor ikke starte efter denne åbenbaring?!
~ * ~
Nooo! Does it ever happen to you? You fall in love with a dress online, you order it with the thoughts that it must be perfect on you. You wait with great patient for it to arrive and can't wait to try this master piece on, and when it arrives, and what do you discover? You discover that your body might not have that perfect shape that you thought. It looks like a deform muffin - with now shape! How can that be possible?!
Conclusion: I must not only start running more, I should start swimming too!
And maybe change my beakfirst happits and start eating fruit for breakfirst instead. A deep sigh!
I need to be bikini-ready for summer, so why not start now after having this revelation?!
Konklusion: Jeg skal ikke bare begynde at løbe oftere, jeg skal også starte på at svømme!
Og måske skifte min nuværende morgenmad ud med frugt!
Jeg bliver jo nød til at blive bikini-klar alligevel, så hvorfor ikke starte efter denne åbenbaring?!
~ * ~
Nooo! Does it ever happen to you? You fall in love with a dress online, you order it with the thoughts that it must be perfect on you. You wait with great patient for it to arrive and can't wait to try this master piece on, and when it arrives, and what do you discover? You discover that your body might not have that perfect shape that you thought. It looks like a deform muffin - with now shape! How can that be possible?!
Conclusion: I must not only start running more, I should start swimming too!
And maybe change my beakfirst happits and start eating fruit for breakfirst instead. A deep sigh!
I need to be bikini-ready for summer, so why not start now after having this revelation?!
tirsdag den 17. april 2012
Just an Ordinary Tuesday
Nyder en smagfuld strawberry daiquiri efter at have været et smut i biografen for at se "The Iron Lady" - en bedre tirsdag kunne det ikke være.
Enjoying a tasty strawberry daiquiri after beeing in the cinema watching the movie "The Iron Lady". It couldn't be a better tuesday.
Happy tuesday evening to everyone!
Enjoying a tasty strawberry daiquiri after beeing in the cinema watching the movie "The Iron Lady". It couldn't be a better tuesday.
Happy tuesday evening to everyone!
fredag den 13. april 2012
Going Back Home
Er på vej hjem fra Rom, og her er billederne taget fra flyet. Landet/byen under mig er Holland/Amsterdam og lige nu glæder jeg mig mest af alt til a komme hjem, pakke ud, sove i min egen seng og fordøje min rigtige gode tur i Rom.
I'm on my way home from Rome and here are some pictures taken from the plane. The land/city you see is The Netherlands/Amsterdam.Right now I'm looking forward to be home, unpack my things and sleep in my own bed.
I wish you all a lovely day, even though it's friday the 13th (and I'm travelling, lucky me nothing went wrong so far)
I'm on my way home from Rome and here are some pictures taken from the plane. The land/city you see is The Netherlands/Amsterdam.Right now I'm looking forward to be home, unpack my things and sleep in my own bed.
I wish you all a lovely day, even though it's friday the 13th (and I'm travelling, lucky me nothing went wrong so far)
Abonner på:
Opslag (Atom)












