After a long time and a lot of research I finally got the bag. Actually I wasn't sure about the size as I was afraid that it will be too small for my camera to fit in it, but it is okay. I actually have room for my Iphone and wallet as well so it couldn't be better. It was really hard to find any information on it, I even wrote the girl who has designed it and she did not answer me, so I took the chance and ordered from the internet. And I was really glad when I saw it. I think it is a nice little camera bag and it's still fashionable and nice to wear instead of those nylon bag you can buy. What do you think? Do you also have a more nice and fancy bag for your camera than just the normal ones the sell the camera shops?
Efter en lang jagt efter informationer på denne taske, og søgen efter hvor den kunne købes, fandt jeg den. Faktisk var jeg slet ikke sikker på at mit kamera kunne passe og at størrelsen var helt forkert, men det er okay. Jeg har både plads til min Iphone og pung foruden kammeraet så det kunne jo ikke være bedre. Dog var det utroligt svært for mig at finde informationer og mål af tasken, jeg skrev endda til pigen der har designet den, men det var uden held, så jeg tog chancen og det er jeg glad for. Jeg synes det er en fin og fancy lille kamera taske og fordi den netop også er lidt fancy, gør det det meget sjovere at slæbe rundt på - for man har faktisk meget mere lyst til det, end den klodsede nylon taske jeg har købt samme sted som kammeraet. Hvad synes du? Hvad opbevare du dit kamera i? Har du fundet et alternativ til nylon boksen?
Viser opslag med etiketten Fashion. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Fashion. Vis alle opslag
torsdag den 26. juli 2012
Finally it's mine!
onsdag den 11. juli 2012
Luca Stefani
I was looking through my shoes and I've almost forgotten these black stiletto heels by Luca Stefani. I bought them while I was living in Rome. I must say they are of top quality as the leather is really soft (like butter!) and comfortable to wear.
Den anden dag kiggede jeg min lille samling af sko igennem, og jeg havde nær glemt disse fantastiske stiletter af Luca Stefani. De er købt dengang jeg stadig boede i Rom. Dertil må jeg tilføje, at de er af virkelig lækker kvalitet - læderet er virkelig blødt (ligesom smør!) og behagelige at have på.
mandag den 9. juli 2012
Danish Design: My Billi Bi Shoes
This pair of shoes is actually from last year. I bought them dooing the sales and I like them so much, but have you ever liked a pair of shoes so much that you just needed to buy them even though they are a bit too big for your size? I do, and that is what has happen to me with this pair of shoes.
Kender du det, at du forelsker dig i et par sko under udsalg og du kan se "ah, den er måske lige en anelse for stor eller løs - men det er vel ikke værre end at man fikser det med en sål!" Lige præcis sådan et par, er disse fine Billi Bi sko for mig. Jeg købte dem sidste år under udsalget, og en mindre størrelse var selvfølgelig ikke at finde. Har du også sådan et par derhjemme?
onsdag den 4. juli 2012
Summer here I come!
Finally summer has arrived also in the part of the world where I am, but if the weather choose to turn I'll let it because this friday I'll be escaping to Italy for a month. But because of the sunny weather in Denmark I could wear my Tommy Hilfiger wedges for almost the first time since I bought them.
Do you have any plan of escaping this summer?
Endelig er sommeren kommer til vores del af verden, nemlig lille Danmark. Hvis vejret dog skulle ende, så lad det! For jeg stikker af til Italien nu på fredag og er væk i en måned. Men på grund af det gode vejr, har jeg kunne have mine Tommy Hilfiger kilehæle på for næsten første gang siden jeg købte dem.
Har du nogen planer om at stikke af denne sommer?
tirsdag den 26. juni 2012
Marc by Marc Jacobs Flats
Are they adorable or what? Maybe you already know the model but I really can't stop smiling every time I see those mouse-looking-flats just wanting me to jump right in to them and walk gracefully around. But nevertheless they are sold out in my size, so I either have to look for them while I'm going travelling (in about 2 weeks time) or I have to find a pretty good web shop that can deliver within a week.
Er de søde eller hvad? Måske kender du allerede modellen, men jeg kan virkelig ikke stoppe med at smile når jeg ser disse musse-lignende-ballerinaer. De indbyder til at jeg skal hoppe i dem og lave yndefulde bevægelser henover jorden imens jeg går. Desværre er jeg så uheldig, at der i Århus er udsolgt i min størrelse, så enten skal jeg have fundet mig en virkelig fantastisk web shop der kan levere asap eller også se om jeg kan finde dem imens jeg er på ferie og rejser rundt (det er jeg om 2 ugers tid).
Er de søde eller hvad? Måske kender du allerede modellen, men jeg kan virkelig ikke stoppe med at smile når jeg ser disse musse-lignende-ballerinaer. De indbyder til at jeg skal hoppe i dem og lave yndefulde bevægelser henover jorden imens jeg går. Desværre er jeg så uheldig, at der i Århus er udsolgt i min størrelse, så enten skal jeg have fundet mig en virkelig fantastisk web shop der kan levere asap eller også se om jeg kan finde dem imens jeg er på ferie og rejser rundt (det er jeg om 2 ugers tid).
søndag den 17. juni 2012
Help: Style Scrapbook x Kipling
Dear everybody!
I really need some help. Do you know the camera bag designed by "Style Scapbook" for Kipling?
Since they don't sell it in Denmark I can't go to a store to see how big it is. I've found a place on the internet where they sell it ,but since it is not that cheap and it dosen't say anything about the size, I'm not sure if I should buy or not. I can see that a lot of you fab bloggers have bought it. Can you tell me something about the size? Does only the camera fit in or is there room for more? and for how much more? Is there room also for a lens?
I thank you all so much for your time and help.
I've found some pictures of the bag to be sure that we are talking about the same bag.
I really need some help. Do you know the camera bag designed by "Style Scapbook" for Kipling?
Since they don't sell it in Denmark I can't go to a store to see how big it is. I've found a place on the internet where they sell it ,but since it is not that cheap and it dosen't say anything about the size, I'm not sure if I should buy or not. I can see that a lot of you fab bloggers have bought it. Can you tell me something about the size? Does only the camera fit in or is there room for more? and for how much more? Is there room also for a lens?
I thank you all so much for your time and help.
I've found some pictures of the bag to be sure that we are talking about the same bag.
It looks like, on this picture, that there is room for a little more. But since I don't know how much I really have my doubt. And I can't figure out if there is anything underneath the camera in the bag or if it is only the camera.
tirsdag den 5. juni 2012
New In: Pernille Corydon earrings
Igår modtog jeg disse fine fine øreringe af Pernille Corydon som jeg vandt i en konkurrence af Accessorylab.dk Hvor er jeg bare utrolig heldig og glad ny ejer af disse øreringe. Jeg synes de er helt specielle og unikke når de kommer på, måske jeg endda vil sige de giver et twist af et futuristisk look, helt fantastiske er det hvertfald. Mange tak!
This is the pair of earrings I won in a conpetition sponsered by Accessorylab.dk. I recived then yesterday and I love them. They are unic and special in their own way, actually I think they ad a twist of a futuristic look to your style. Thank you so much for the earrings - I've ben wearing them ever since I recived them.
Etiketter:
Fashion,
jewellery,
New In,
Stories from my life,
Webshops
torsdag den 31. maj 2012
Won a Pair of Pernille Corydon Earrings
Hvor heldig har jeg lige lov at være? Jeg deltog i en facebook konkurrence lanceret af Accessorylab.dk og så blev jeg den enorm heldige vinder af et par 4-circle ring Pernille Corydon øreringe. Sikke en fantastisk start på dagen.
How lucky can I get? I participated in a facebook competition made by Accessorylab.dk and I was the lucky winner of a pair of 4-circle ring earrings by Pernille Corydon. What an amazing start of the day!
I've already talked about Pernille Corydon in another post that you can read
How lucky can I get? I participated in a facebook competition made by Accessorylab.dk and I was the lucky winner of a pair of 4-circle ring earrings by Pernille Corydon. What an amazing start of the day!
I've already talked about Pernille Corydon in another post that you can read
onsdag den 30. maj 2012
My First Post on Lookbook
Mit første outfit på LookBook, hvad synes du?
This is my first outfit on LookBook, what do you think?
onsdag den 16. maj 2012
Help! What brand are these sunnies??
Jeg har brug for jeres hjælp! Jeg er blevet forelsket i disse solbriller og har ingen idé om hvor de er fra.
Er der nogen af jer der har set dem før? evt. nogen lignende? Ved hvor man kan købe dem? Anything? :)
I really need your help. I've fallen in love with these sunglasses and have no idea where they are from. Has any of you seen them before? Know where they are from? or where I can buy them? Maybe you have seen a pair who is similar to these? Any help is good!
Er der nogen af jer der har set dem før? evt. nogen lignende? Ved hvor man kan købe dem? Anything? :)
I really need your help. I've fallen in love with these sunglasses and have no idea where they are from. Has any of you seen them before? Know where they are from? or where I can buy them? Maybe you have seen a pair who is similar to these? Any help is good!
lørdag den 12. maj 2012
New Ear-wings
Jeg var til Julie Sandlau lagersalg og der var rigtig mange fine smykker. Jeg havde selvfølgelig svært ved at begrænse mig og var hovedsageligt kun kommet for at se om de havde deres møllehjul i guld. Det havde de ikke. Istedet fandt jeg disse øreringe fra deres swan collection. Jeg er allerede super glad for dem. De kan både bruges til hverdage men også dresses op. Øreringene er lige efter min smag og stil. Hvad synes du om dem og hvordan vil du style dem?
Few days ago I was attending the Julie Sandlau Outlet. I went mainly to look for a specific pair of golden earrings but they didn't had them. Instead I fell in love with this pair of earrings in the shape of two wings, from the swan collection. They fit perfect to my taste and style - so it was just a perfect purchase for me. What do you think? Do you like them? And how would you style them?
Few days ago I was attending the Julie Sandlau Outlet. I went mainly to look for a specific pair of golden earrings but they didn't had them. Instead I fell in love with this pair of earrings in the shape of two wings, from the swan collection. They fit perfect to my taste and style - so it was just a perfect purchase for me. What do you think? Do you like them? And how would you style them?
fredag den 4. maj 2012
New In: Petrizia Pepe Clutch
Min nye lækre læder clutch eller kæmpe pung, ved ikke helt hvordan jeg skal betegne den, fra Petrizia Pepe.
Jeg købte den jeg var i Rom og har brugt den hver dag lige siden. Synes den lysegrå er helt perfekt til at sommerens smukke pastelfarver - så er sikker på den nok skal hitte.
My new clutch, or you might call it a huge wallet, from Petrizia Pepe. I bought it when I was in Rome in the easter and I have used it ever since. I think the colour will fit perfectly to all the lovely pastels colours in the summer. I'm sure of that it'll be a success.
Jeg købte den jeg var i Rom og har brugt den hver dag lige siden. Synes den lysegrå er helt perfekt til at sommerens smukke pastelfarver - så er sikker på den nok skal hitte.
My new clutch, or you might call it a huge wallet, from Petrizia Pepe. I bought it when I was in Rome in the easter and I have used it ever since. I think the colour will fit perfectly to all the lovely pastels colours in the summer. I'm sure of that it'll be a success.
My Prince Charming in the Shape of a Bag
Ja, overskriften taler sandt, hvis drømme prinsen var en taske, så ville han ligne denne her fra Céline.
Jeg er fuldstændig tosset med den, og den er så uopnåelig dyr, at jeg som studerende aldrig nogensinde får råd til den. Men så er det godt, at der er plads til drømme, og den lille dagdrøm deler jeg med jer i dag.
Hvad synes I om tasken? Den kommer i mange forskellige udgaver og størrelser. Hvilken en er jeres favorit?
Yes, the headline speaks the truth, if prince charming was a bag he would properbly look like this Céline bag. I'm absolutely crazy about it. It's so unattainably expensive, that I as a student never can afford it. But lucky enough for me, daydreaming is possible, and this is my little daydream about this bag which I'll share with you today. What do you think about it? Do you start daydreaming of it too? It comes in many different colours and sizes. Which one is your favourite?
Jeg er fuldstændig tosset med den, og den er så uopnåelig dyr, at jeg som studerende aldrig nogensinde får råd til den. Men så er det godt, at der er plads til drømme, og den lille dagdrøm deler jeg med jer i dag.
Hvad synes I om tasken? Den kommer i mange forskellige udgaver og størrelser. Hvilken en er jeres favorit?
Yes, the headline speaks the truth, if prince charming was a bag he would properbly look like this Céline bag. I'm absolutely crazy about it. It's so unattainably expensive, that I as a student never can afford it. But lucky enough for me, daydreaming is possible, and this is my little daydream about this bag which I'll share with you today. What do you think about it? Do you start daydreaming of it too? It comes in many different colours and sizes. Which one is your favourite?
Abonner på:
Opslag (Atom)



















