Viser opslag med etiketten New In. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten New In. Vis alle opslag

torsdag den 26. juli 2012

Finally it's mine!

After a long time and a lot of research I finally got the bag. Actually I wasn't sure about the size as I was afraid that it will be too small for my camera to fit in it, but it is okay. I actually have room for my Iphone and wallet as well so it couldn't be better. It was really hard to find any information on it, I even wrote the girl who has designed it and she did not answer me, so I took the chance and ordered from the internet. And I was really glad when I saw it. I think it is a nice little camera bag and it's still fashionable and nice to wear instead of those nylon bag you can buy. What do you think? Do you also have a more nice and fancy bag for your camera than just the normal ones the sell the camera shops?

Efter en lang jagt efter informationer på denne taske, og søgen efter hvor den kunne købes, fandt jeg den. Faktisk var jeg slet ikke sikker på at mit kamera kunne passe og at størrelsen var helt forkert, men det er okay. Jeg har både plads til min Iphone og pung foruden kammeraet så det kunne jo ikke være bedre. Dog var det utroligt svært for mig at finde informationer og mål af tasken, jeg skrev endda til pigen der har designet den, men det var uden held, så jeg tog chancen og det er jeg glad for. Jeg synes det er en fin og fancy lille kamera  taske og fordi den netop også er lidt fancy, gør det det meget sjovere at slæbe rundt på - for man har faktisk meget mere lyst til det, end den klodsede nylon taske jeg har købt samme sted som kammeraet. Hvad synes du? Hvad opbevare du dit kamera i? Har du fundet et alternativ til nylon boksen?


søndag den 8. juli 2012

New In: Chanel


This is becoming a tradition for me to do; to buy a Chanel nail polish every time I'm in an airport. This time I chose a lovely peach coloured one which I think will be perfect for this summer.

Det er ved at blive til lidt af en tradition; at købe en Chanel neglelak hver gang jeg ender i en lufthavn. I denne omgang blev det en fersken farve der skulle med mig på ferie, og jeg tror den vil pynte mine negle perfekt henover sommeren.




onsdag den 27. juni 2012

New in: Pilgrim Ring



I'm so lucky! I've been blessed with the freedom to choose one piece of jewellery  - I picked a ring.
In the same time I also bought a present to a friend of mine who soon will finish her bachelor (3 years at university) and because I just love that same collection whereas my ring is from, I choose to give her a bracelet from the same collection. It's elegant, glittery and feminine all in the same time - and I just couldn't stand for it. I also bought her a similar ring that matches the bracelet so that she have a set. What do you think? Would you be happy for such a present?

Jeg er så heldig! Jeg har mødt en rigtig sød fyr, som gav mig lov til at vælge et smykke i Pilgrim (hvor jeg godt kan anbefale at tage hen lige nu. De har et meget stort udvalg hvor der er halv pris). Jeg valgte en fiks lille fingerring. Samtidigt fik jeg købt et armbånd til min veninde der snart bliver bachelor. Jeg købte armbåndet fra samme kollektion, da jeg simpelthen synes det var det pæneste i hele butikken - og jeg synes selv, at man skal købe gaver man også selv kan lide. Hun får selvfølgelig også en matchende ring til.
Hvad synes du om gaven? Ville du blive glad for at modtage sådan et sæt?



mandag den 11. juni 2012

A gift

For noget tid siden forærede en rigtig god veninde mig disse skønne to roser, øreringe. Det var en helt fantastisk gave og jeg blev så glad. Faktisk tror jeg, at jeg er ved at blive lidt afhængig af øreringe. Jeg føler mig nærmest nøgen hvis jeg kommer ud af døren uden nogen. Har du nogen afhængighed af samme art? Eller oplevet noget lignende?

While ago a very dear friend bought me theese lovely rose earrings and it was just a wonderful gift. Actually I think I'm getting a bit addicted of earrings I almost feel naked when I'm not wearing any. 
Do you have any addiction?






tirsdag den 5. juni 2012

New In: Pernille Corydon earrings


Igår modtog jeg disse fine fine øreringe af Pernille Corydon som jeg vandt i en konkurrence af Accessorylab.dk Hvor er jeg bare utrolig heldig og glad ny ejer af disse øreringe. Jeg synes de er helt specielle og unikke når de kommer på, måske jeg endda vil sige de giver et twist af et futuristisk look, helt fantastiske er det hvertfald. Mange tak!

This is the pair of earrings I won in a conpetition sponsered by Accessorylab.dk. I recived then yesterday and I love them. They are unic and special in their own way, actually I think they ad a twist of a futuristic look to your style. Thank you so much for the earrings - I've ben wearing them ever since I recived them.


 


mandag den 14. maj 2012

New In: Palliet Skirt and Leather Shorts

Jeg var tager på secondhand bazaaen for at sælge, men kom dog også selv hjem med noget nyt. Det blev en nederdel fra Vero Moda og immiterede læder shorts fra Top Shop. Hvad synes du?

I've once again ben on the secondhand bazaar to sell but I ended up buying some new things as well. A palliet skirt fra Vero Moda and faux leather shorts from Top Shop. What do you think?

lørdag den 12. maj 2012

New Ear-wings

Jeg var til Julie Sandlau lagersalg og der var rigtig mange fine smykker. Jeg havde selvfølgelig svært ved at begrænse mig og var hovedsageligt kun kommet for at se om de havde deres møllehjul i guld. Det havde de ikke. Istedet fandt jeg disse øreringe fra deres swan collection. Jeg er allerede super glad for dem. De kan både bruges til hverdage men også dresses op. Øreringene er lige efter min smag og stil. Hvad synes du om dem og hvordan vil du style dem?

Few days ago I was attending the Julie Sandlau Outlet. I went mainly to look for a specific pair of golden earrings but they didn't had them. Instead I fell in love with this pair of earrings in the shape of two wings, from the swan collection. They fit perfect to my taste and style - so it was just a perfect purchase for me. What do you think? Do you like them? And how would you style them?

mandag den 7. maj 2012

New In: Chanel Lipstick

Lige et hurtigt purchase - en knald rød chanel læbestift fra serien rouge coco shine som er min yndlings fra chanel. Hvis du spørger mig, er det ren forkælelse for læberne i lækre farver.

Just a quick purchase; a red chanel lipstick from the collection called rouge coco chanel shine which is my favourit. If you ask me its pure plesure and luxury for your lips.

fredag den 4. maj 2012

New In: Petrizia Pepe Clutch

Min nye lækre læder clutch eller kæmpe pung, ved ikke helt hvordan jeg skal betegne den, fra Petrizia Pepe.
Jeg købte den jeg var i Rom og har brugt den hver dag lige siden. Synes den lysegrå er helt perfekt til at sommerens smukke pastelfarver - så er sikker på den nok skal hitte.

My new clutch, or you might call it a huge wallet, from Petrizia Pepe. I bought it when I was in Rome in the easter and I have used it ever since. I think the colour will fit perfectly to all the lovely pastels colours in the summer. I'm sure of that it'll be a success.

torsdag den 26. april 2012

New In: Elisabetta Franchi Skirt

Jeg købte denne fine nederdel da jeg var i Rom. Den er elegant og romantisk med blonderne, og hvad endnu bedre er, at den er højtaljet - så den fremhæver end kvindelige figur og giver længere ben.
Nu vil jeg hoppe ind og se filmen "To Rome with Love" - Jeg håber den er god. Hav en rigtig dejlig aften.

I bought this lovely skirt in Rome. It's very elegant and romantic with it laces. I like that it has a high waist because makes my legs look longer, and then it's just feminin when your figure is in focus.
I'll move on, watching the movie "To Rome with Love" - I hope it's good. Have a lovely evening.



mandag den 23. april 2012

New In: Nail polish

Here are all my new nail polishes.
What colour do you like the most?

mandag den 16. april 2012

New in: COS, H&M and Dermalogica

 Nogle køb fra før jeg havde retning mod Rom.

Først var jeg forbi min skønhedssalon, som jeg altid bruger når jeg har brug for lidt ekstra, hvilket blev efterfulgt med lidt shopping i Århus.

Ved hudplejeklinikken købte jeg "Skin Hydrating Mask" og "Clean Bar" fra Dermalogica.
Derefter havde jeg retning mod COS, hvor jeg fandt denne fine A-formede nederdel med en fin sommer-neon farve. Jeg sluttede af med en tur i H&M hvor jeg købte en lyserød t-shirt der har et fint fokus på taljen. Jeg faldt for den fordi den var så feminin med dens snit.

Hvordan ville du style den lyserøde t-shirt? Har du nogen forslag eller ideer?


~ * ~


Some purchases before leaving to Rome.

First I went to my beauty saloon and got a nice treatment followed by shopping. 
 
At the beautysaloon a bought "Skin Hydrating Mask" and "Clean Bar", Dermalogica.
Afterwards I headed for COS and found this lovely A-formed skirt from with a wonderful summer-neon colour. And I ended up in H&M where I found this t-shirt with a wonderful cut at the waist. I fell for the pink and very feminin look it gives.

What do you think? And how should I style the pink t-shirt from H&M? Do you have any ideas?


mandag den 26. marts 2012

New in: Philip B & Deborah Lippmann



Nu trængte håret til lidt fugt også, og så fandt jeg denne "Lovin' Leave-in Conditioner" fra Philip B (hvilket er et ret fantastisk mærke, hvis jeg selv skal sige det, dog med den ene ulempe at det koster dyrt, men til gengæld super lækker og man får dejligt hår). Normalt bruger jeg den fra KMS Carlefonia, men der var udsolgt og så må man jo finde en anden løsning. Faktisk er jeg meget tilfreds med den, og kan varmt anbefale den - den giver liv til mit hår og faktisk er den så god, at jeg også bruger den til at krølle håret op med, da jeg ikke er den støre fan af, at bruge produkter an mass' der stivner mit hår. Så nu kan jeg pleje det og sætte det på een og samme gang - perfekt! 

Neglelakken har I set før, fra Deborah Lippmann, hvor farven er lavet specielt til Lady Gaga. Historien bag Doborah Lippmann skulle lyde på, at hun startede med at blande sine egne farver til neglelakke, det blev et hit og alle kendte og andre vigtige mennesker blev hooked på hende - og dermed startede hun sin eget mærke. 

 ~ * ~

I bought this great "Lovin' Leave-in Conditioner" by Philip B. It's really great and I use it to moister my hair but actually also to fit my curls - and it's not even greasy, it's perfect! Normaly I use one from KMS Carlifornia but as there was sold out I tried something knew and I know the brand Philip B, so I felt safe buying it. 

The nail polish from Deborah Lippmann, as you might recognize, it costume made for Lady Gaga (or the color is). As I've been told Deborah Lippmann started by mixing colors and the famous people from Hollywood stated to like it and slowly it grow into business and now she has her own nail polish brand. Cool, right?

 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...