fredag den 3. februar 2012

My visit to 1+1 Textil

Jeg var på besøg hos 1+1 Textil, Århus, og med tilladelse af indehaveren Helene Vonsild, fik jeg lov til at gå på eventyr i hendes lille fine butik. Hun var så sød, at jeg måtte rykke og rokerer rundt, hvis jeg havde brug for det. Her er mine fantastiske fund i butikken - nogle af dem vil jeg næsten kalde for "must haves". Det er helt sikkert værd et kig forbi.

At my visit at 1+1 Textil, Aarhus, with a permission from the shopowner Hele Volsild, I was allowed to go on adventure in her nice little shop. She was beeing so nice, that she even allowed me to move things and items if I needed. Here is my best finds from the shop - some of them I'll almost call a "must have". It's worth to pay the shop a visit.

Billederne øverst viser smykker af Louise Kragh. Jeg elsker hendes porcelæns halskæder. Jeg har selv "mickey mouse" halskæden og en matchende ring i pudderfarve (Halskæden er ikke navngivet "mickey mouse" men blot noget jeg kalder den, for det ligner mickey mouse med den form) - Fantastiske smykker siger jeg bare! Et must-have.

The pictures above shoes jewleries by Louise Kragh. I love her pocelain necklaces, I have the "micky mouse" necklace in powder (it's just what I call it, it's not the name of the necklace - but it surdenly looks like mickey mouse) with a maching ring. Stunning jewleries I must say! A must-have.

Fantastiske armbånd fra Julie Bach - noget jeg simpelthen bare må eje en dag! De er på listen over must-haves. 

Amazing bracelets from Julie Bach - something that I simply must own! They are on my list of must-haves.

Lakse skinds armbånd - det er såå flot!
Salmon skin bracelet - it's soo beautiful!


Mangler du en ny app? - Do you need a new app?

2 kommentarer:

  1. wow! det ligner et sted jeg bliver nødt til at besøge!

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...