lørdag den 18. februar 2012

In Love with Tommy Hilfiger

Idag har jeg været ude og shoppe med min søster som i denne weekend er på besøg hos mig. Jeg forelskede mig selvfølgelig i et par kilehæle fra Tommy Hilfiger, og tænker jeg hellere må købe mig et af parene - så er jeg nemlig klar til sommer. Oven i, vil det være mit første par kilehæle, da jeg er ret kræsen når det kommer til kilehæle og det har taget mig ret lang tid at fordøje dem - men nu er jeg klar, og disse er helt fantastiske. Hvad synes du? Og hvilke par ville du fortrække?

Today I went shopping with my sister who is visiting me this weekend. I fall in love with two pair of Hilfiger wedge and thought that I must buy one of the pair. It'll be the first pair of wedge I'll own as I've ben pretty piggy regarding wedges and I must confess that it has taken be some while to make my opinion about them - but these I simply just love, I think they are fantastic. What do you think? And which pair would you prefer? 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...