torsdag den 26. juli 2012

Finally it's mine!

After a long time and a lot of research I finally got the bag. Actually I wasn't sure about the size as I was afraid that it will be too small for my camera to fit in it, but it is okay. I actually have room for my Iphone and wallet as well so it couldn't be better. It was really hard to find any information on it, I even wrote the girl who has designed it and she did not answer me, so I took the chance and ordered from the internet. And I was really glad when I saw it. I think it is a nice little camera bag and it's still fashionable and nice to wear instead of those nylon bag you can buy. What do you think? Do you also have a more nice and fancy bag for your camera than just the normal ones the sell the camera shops?

Efter en lang jagt efter informationer på denne taske, og søgen efter hvor den kunne købes, fandt jeg den. Faktisk var jeg slet ikke sikker på at mit kamera kunne passe og at størrelsen var helt forkert, men det er okay. Jeg har både plads til min Iphone og pung foruden kammeraet så det kunne jo ikke være bedre. Dog var det utroligt svært for mig at finde informationer og mål af tasken, jeg skrev endda til pigen der har designet den, men det var uden held, så jeg tog chancen og det er jeg glad for. Jeg synes det er en fin og fancy lille kamera  taske og fordi den netop også er lidt fancy, gør det det meget sjovere at slæbe rundt på - for man har faktisk meget mere lyst til det, end den klodsede nylon taske jeg har købt samme sted som kammeraet. Hvad synes du? Hvad opbevare du dit kamera i? Har du fundet et alternativ til nylon boksen?


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...