søndag den 5. februar 2012

Dinner out

Igår tog jeg og to veninder afsted til secondhand bazaar i Stakladen ved Århus universitet. Det kan jeg godt anbefale. Jeg fandt en lækker strik cardigan fra Bruuns Bazaar og en strikket vest med lynlås fra Malene Birger samt et lille armbånd med perler af ukendt mærke - alt i alt, 276 kr. Det var virkelig en dejlig fornemmelse. Idag vasker jeg det hele, og imorgen vil jeg tage nogle billeder af det og dele det med jer. Jeg er super glad for mine køb. Pigerne jeg købte af var utrolig søde og snakkesagelig. Alt i alt en rigtig god oplevelse. Næste gang er d. 3. marts kl. 1200-1500, hvor jeg den dag vil stå på den anden side af standen, og sælge ud af mit tøj sammen med min søster. Det ville være mærker som S'nob, Stella Nova, Modström, Dreams by Isabell Kristensen, enkelte vintage fund.. jeg kan næsten ikke huske alle mærkerne da de er pakket ned. En opfølgning følger senere, når det nærmer sig dagen. Her er lidt billeder fra vores middag/aftensmad nede på Drudenfuss.

Yesterday me and two friend of mine went to a secondhand bazaar in my town, which I can recommend you - or if there is any secondhand bazaar hold in your own town, give it a chance and go. I found a cardigan from the Danish designer Bruuns Bazaar and a vest with zip from another Danish designer, Malene Birger. Today I'll wash my purchase and tomorrow I'll take some photos which I'll share with you. Next time is the 3rd of march, and then I'll be standing on the other side selling instead of buying. A follow-up post will come of the event when we are near the date. Here is some picture of our dinner out where we went after the shopping. The place is called Drudenfuss 

Stedet/The Place: 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...