fredag den 6. april 2012

Going to Rome

Hej alle dejlige læsere,
Jeg tager til Rom idag og der vil derfor være lidt stille på bloggen nogle dage.
Jeg håber alle får en god påskeferie og at solen vil vise sit ansigt for os.

Jeg efterlader et billede af en cheesecake min veninde har lavet med jordbær. Den smagte så godt, at på trods af vi lige havde fået 4 retter, så kom man til at tage tre gange - man skulle jo nødig miste formerne ;)

Hi to all my dear follower,
I'm going to Rome to day and therefore there will be a be quiet on my blog for a few days. I hope everybody is enhoying the easter and that the sun will shine on you.

I will leave you a picture of a cheesecake that a dear friend of mine made. I can tell that it was a piece of heaven - it was that good!

1 kommentar:

  1. Dejlig blog du har!

    Knus Gittemary!
    Tag et smut forbi min blog og fortæl mig hvad du har lavet i påsken!

    Gittemary.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...