lørdag den 21. januar 2012

Went out for Brunch



I går tog en veninde (Katrine) og jeg på brunch i Århus. Jeg havde fået et gavekort ned til Rejsecafeen efter at have underholdt dem med italiensk undervisning/underholdning til deres julefrokost sidste år - hvor de havde italiensk tema. Det blev så dagen i går, at jeg fik nydt min "løn" :) . Det smagte rigtig godt, og hvor er det skønt at tage ud og få brunch sammen.

Yesterday I went out to have a brunch with a friend in Århus. I've earned a giftcard by entertaining at a christmas party - I tought them italian and made some Italian jokes - their theme was Italian. It was nice finally to use the giftcard and share it with a friend. The brunch was very good, and it is just wonderful to go out for a brunch with a friend.

Buon appetito! 




3 kommentarer:

  1. Fin blog du har :) skal vi følge hinanden? Jeg følger hvertfald dig. Har en give away på højkant :)

    stylebyjosephine.blogspot.com

    SvarSlet
  2. That brunch sure looks good!

    X Ine
    http://i-queenb.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Rejsecafeen er også et hyggeligt sted. Det ligger få minutter fra, hvor jeg bor, så det er et af favoritstederne, hvis jeg skal have en brunch til en fair pris.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...