torsdag den 19. januar 2012

Coffee table

I posses also a creativity side and sometimes I like to make myself a project that I can work on. This is one of my finished project. What do you think about it? So you like it or? 


Jeg besidder også en kreativ side, og derfor kan jeg godt lide at have et projekt igang i ny og næ. Dette er et af mine færdiggjorde projekter. Hvad synes du om det? Kan du lide det eller ?

After/efter:
Before/før:



How?

I bought the table in a second hand shop for the amount of 35 kr. (6 $ / 5 Euro)
I painted it white and then I found a remnant of wallpaper where I cut out the flowers and glued them on. At the end I have the table a nice layer of sealing and is now ready to use.

Bordet købte jeg i en genbrugsbutik til prisen af kun 35 kr.
Jeg malede den hvid og fandt nogle tapet rester hvor jeg klippede blomsterne ud som jeg limede på. Til sidst gav jeg bordet en fint lag lak og nu er det klar til brug.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...