torsdag den 10. maj 2012

Studying, studying and studying even more

Suk! Jeg synes simpelthen eksamensperioder er stressende. Er selv lidt en perfektionist og derfor tager tingene den tid de tager, og det må man give sig tid til. Nogle gange sluger det bare alt ens tid. Men efter at have været næsten muret inde på uni, hvilket jeg også er lige nu, så har jeg brug for lidt frirum. Idag brugte jeg min pause tid på en dejlig brunch om morgnen nede i byen sammen med en veninde og bagefter tog vi til lagersalg hos julie Sandlau. Jeg købte et par sølv ørering som jeg vil poste billeder af senere. Nu er det tilbage til skriftlig eksamen - ergo, tilbage på uni.

Right now studying for exams is taking all my time, but today ai needed a break away from the reading and whiting. I went downtown with a dear friend of mine to have a brunch, and afterwards we went to the Julie Sanlau Outlet. I bought a pair of silver earrings which I will post a picture of later on. Now I must return to my study so I can be done with mu assignment.

2 kommentarer:

  1. I like your blog! I hope you'll visit mine!

    SvarSlet
  2. You are doing an amazing work with your blog honey. I adore it!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...