tirsdag den 8. maj 2012

Cheesecake

Så fik jeg endelig prøvet at lave en cheesecake. Det var faktisk utrolig nemt. Valgte at lave en der ikke skulle bages. Har lavet en kiksebund af digestive kiks. Ostecremen er med vanilje og citron. Ovenpå er der friske jordbær og kiwi. Velbekom.

I've finally made my first cheesecake. It wasn't even that difficult to make. To the bottom I used crushed digestive. The cheese cream is made with lemon and vanilla and on the top I've put some fresh strawberries and kiwie. It's a piece of cake to make this!

5 kommentarer:

  1. Mums det ser vel nok lækkert ud :) BTW, elsker din blog. Tænkte om vi ikke skulle følge hinanden via Bloglovin? Jeg følger i hvert fald dig nu - Håber du vil gøre det samme hos mig, hvis du altså kan lide min blog :) Glæder mig til at følge mere med på din blog!

    Knus,
    Bloggers Delight blogger - Patrick Pankalla
    http://patrickpankalla.dk/

    SvarSlet
  2. This cheesecake looks incredibly delicious...and even more so, incredibly beautiful!

    <3 Cambria
    jupefashion.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Ooh! Great job! That cheesecake looks delicious!!

    xx
    Giovanna
    www.oliveandanarrow.com

    SvarSlet
  4. Omg it looks so yummy!!!!
    Dear please Vote for me on fashiolista contest- I'm on final! I'd appreciate it so much!
    MaryKapsi for TheFashionGuitar
    MaryFashionLove

    SvarSlet
  5. Ej hvor er den bare flot og ser jo virkelig lækker ud! Mums :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...