fredag den 1. juni 2012

Urbanears


Jeg skal bruge nye headphones til min Iphone, og er faldet over mærket Urbanears. Jeg har virkelig ledt længe efter nogle der både har mikrofon i sig, så man kan tale i telefonen imens, men hvor man også kan skrue både op og ned - og bedre endnu, skifte sange! Alt dette lader det til at Urbanears kan, og der er endnu en fed feature! Jeg kan dele musikken med en anden, så de kan sætte deres headsæt til mit, og så hører vi samme musik. Det er da genialt! Nu er spørgsmålet bare hvilken model jeg skal have hjem - for farven skal helt sikkert være den de kalder "Sage" - de har utrolig mange flotte farver at vælge imellem, men denne her er klart en favorit.

I needed and still need a new pair of headphones to my Iphone and what did I found, Urbanears. I had really been hunting a perfect pair for long and it seems like I've now found the pair. Not only is there a microphone so that you can answer calls, but you can also change the volume and switch music, but nevertheless you can share the music with another. The other, whom you wish to share your music with, can plug in his/her headphone to yours and violà; both of you are hearing the same music. I still don't know which model I should buy but I'm sure which color, it is going to be the color called "Sage". The have many great colors to choose from, but I just fell in love with this dark minty green color.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...