mandag den 26. marts 2012

New in: Philip B & Deborah Lippmann



Nu trængte håret til lidt fugt også, og så fandt jeg denne "Lovin' Leave-in Conditioner" fra Philip B (hvilket er et ret fantastisk mærke, hvis jeg selv skal sige det, dog med den ene ulempe at det koster dyrt, men til gengæld super lækker og man får dejligt hår). Normalt bruger jeg den fra KMS Carlefonia, men der var udsolgt og så må man jo finde en anden løsning. Faktisk er jeg meget tilfreds med den, og kan varmt anbefale den - den giver liv til mit hår og faktisk er den så god, at jeg også bruger den til at krølle håret op med, da jeg ikke er den støre fan af, at bruge produkter an mass' der stivner mit hår. Så nu kan jeg pleje det og sætte det på een og samme gang - perfekt! 

Neglelakken har I set før, fra Deborah Lippmann, hvor farven er lavet specielt til Lady Gaga. Historien bag Doborah Lippmann skulle lyde på, at hun startede med at blande sine egne farver til neglelakke, det blev et hit og alle kendte og andre vigtige mennesker blev hooked på hende - og dermed startede hun sin eget mærke. 

 ~ * ~

I bought this great "Lovin' Leave-in Conditioner" by Philip B. It's really great and I use it to moister my hair but actually also to fit my curls - and it's not even greasy, it's perfect! Normaly I use one from KMS Carlifornia but as there was sold out I tried something knew and I know the brand Philip B, so I felt safe buying it. 

The nail polish from Deborah Lippmann, as you might recognize, it costume made for Lady Gaga (or the color is). As I've been told Deborah Lippmann started by mixing colors and the famous people from Hollywood stated to like it and slowly it grow into business and now she has her own nail polish brand. Cool, right?

 



2 kommentarer:

  1. Lækre køb! Har stadig neglelakkerne fra DL til gode. Hvordan er holdbarheden egentlig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Holdbarheden er utrolig lang. Tror det først var på dag 5 at spidserne begyndte at gå i stykker, det lappede jeg lige og så holdte det faktisk 2 dage mere og så fjernede jeg det. Så den ultimative holdbarheds-test ved jeg ikke, men en uges tid er ret godt klaret synes jeg. Neglelakke som Chanel og Dior holder hvertfald ikke så længe siger mine erfaringer. Kan også anbefale OPI, det holder også viiiildt godt :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...